تعمیر تلویزیون ال جی در تبریز

تعمیرات تلویزیون الجی در تبریز

امروز همان روزی است که همه‌ی تلاشتان را کرده‌اید تا کارتان را زودتر تمام کنید، میان راه بازگشت به خانه تخمه، چیپس و پفک خریده‌اید. سریع خودتان را به خانه رسانده، شام را نخورده نشستید جلوی تلویزیون تا الکلاسیکو را ببینید و از برد شیرین رئال مادرید یا بارسلونا لذت ببرید. چه اتفاقی افتاده؟! چرا تلویزیون خراب شده؟ چرا روشن نمی‌شود؟ چرا به خوبی گذشته کار نمی‌کند؟ می‌دانم که عصبانی هستید؛ اما کار از کار گذشته و بهتر است برای اینکه مسابقه برگشت را از دست ندهید همین امروز به عیب یابی و تعمیر تلویزیون اقدام کنید.
آیا تلویزیون شما نیاز به تعمیر دارد؟از متخصصین گلدیران راهنمایی بگیرید.
هر تلویزیونی ممکن است به هزاران دلیل مختلف دچار اشکال شود، اما اگر در هنگام خرید تلویزیون ال جی به گارانتی معتبر محصول دقت کنید، کارتان در این مواقع خیلی راحت‌تر است. بگذریم، قصد ما از نوشتن این مقاله این است که تمام مشکلات رایج بین تلویزیون‌ها را بررسی کنیم و برای برطرف کردن آنها راهکارهایی را ارائه دهیم. اگر دلتان نمی‌خواهد لذت تماشای برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را از دست بدهید، وقت را تلف نکنید و یک راست برویم سر اصل مطلب.
– پر تکرارترین علت خرابی تلویزیون ال جی چیست؟!
ما به واسطه‌ی تعمیرکاران خبره‌ای که در اختیار داریم، به خوبی می‌دانیم کدام یک از خرابی‌ها بیشتر برای تلویزیون ها پیش می‌آید. به احتمال زیاد مشکلی که برای تلویزیون شما پیش آمده نیز میان همین مشکلات پیدا خواهد شد.



– تعمیر تلویزیون ال جی که روشن نمی‌شود
مشتری‌هایی برای تعمیر تلویزیون و حل مشکل روشن نشدن تلویزیون با ما تماس می گیرند. این حالت زمانی رخ می‌دهد که اصلا تلویزیون روشن نمی‌شود.
در این مورد حتما اول چک کنید پریز و یا محافظ برق مشکلی نداشته باشد و بعد دستگاه را به برق مستقیم وصل کنید تا متوجه بشید ایراد از محافظ است یا تلویزیون ؟
دقت کنید در برخی مد‌ های قدیمی یک کلید پاور (دکمه روشن و خاموش) پشت یا زیر دستگاه قرار دارد که لازمه آن را روی حالت روشن بزارید، پس حتما دکمه‌ی پاور دستگاه را چک کنید .
اگر دیدید که فقط لوگوی ال جی را نشان می دهد و دیگر تصویر نمی آید حتما باید کار را به کاردان بسپارید تا تخصصی دستگاه چک شود.
اگر هم به طور کلی برق وارد دستگاه نمی‌شد، دستگاه‌هایی مثل محافظ برق را از تلویزیون قطع کنید و آن را چک کنید که سالم است یا نه؟ شاید ایراد اصلا از محافظ برق باشد.
در نهایت اگر کلا دستگاه روشن نمی‌شد، خبر خوب این است که تعمیر تلویزیون در این حالت نیز ممکن است.

– در تلویزیون ال جی یک لحظه تصویر می آید و خاموش می‌شود
– چشمک زدن چراغ پاور و روشن نشدن تلویزیون های ال جی
اگر با این دو مشکل مواجه شدید می‌توانید از راه حل‌های مشابه که در ادامه بیان می‌کنیم برای رفع این ایرادها استفاده کنید.
برای حل ایراد در این مورد حتما اول چک کنید پریز و یا محافظ برق مشکلی نداشته باشد و بعد دستگاه را به برق مستقیم وصل کنید تا متوجه بشید ایراد از محافظ است یا تلویزیون؟ شاید در این موارد دستگاه هنگ کرده باشد.
-تعمیر تلویزیون ال جی در حالتی که دکمه پاور چشمک می زند ولی تلویزیون تصویر ندارد :
 اگر نداشتن تصویر در یک ورودی خاص باشد، دستگاه های جانبی مثل سینما خانگی و… متصل به تلویزیون را جدا کنید و آن ها را هم چک کنید .
اگر دستگاه اصلا روشن نشد برای اینکه از علت خرابی تلویزیون اطمینان داشته باشید، کار را به متخصصان ما بسپارید. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

چت و تماس واتساپ
1
چت و تماس واتساپ
سلام
نیاز به راهنمایی دارید؟
تماس با ما