۸ راهکار برای عیب یابی و رفع مشکلات تلویزیون‌های جی پلاس

عیب یابی تلویزیون ها

۸ راهکار برای عیب یابی و رفع مشکلات تلویزیون‌های جی پلاس: امروزه محصولی بیشترین طرفدار را دارد که پس از خرید، مشتری خدمات بهتری را از شرکت خریداری شده دریافت کند.

از جمله ویژگی‌هایی که می‌تواند بر ماندگاری و اصالت یک کالا مهر تایید بگذارد، مرجع و منبعی 24 ساعته برای پاسخگویی به مشتریان بعد از خرید آن کالا میباشد.

گلدیران از جمله شرکت هاییست که در ارائه همچین خدماتی به مشتریان خود با ثبات و البته با کیفیت، بی وقفه رو به جلو قدم بر می‌دارد.

بعد از حضور نسل جدید محصولات گلدیران به نام تلویزیون‌های جی پلاس در بازار و استقبال از آن، زمان مناسبی را یافتیم تا به طور کامل به سوالات شما درباره‌ی مسائل فنی آن پاسخ دهیم. قصد ما از نوشتن این مقاله این است که تمام مشکلات رایج بین تلویزیون‌ها را بررسی کنیم و برای برطرف کردن آنها راهکارهای کاربردی را ارائه دهیم. در ادامه حتما همراه ما باشید.

پرتکرار ترین سوالات مشتریان و خرابی‌ها در تلویزیون‌ها چیست؟

پرتکرار ترین سوالات مشتریان و خرابی‌ها در تلویزیون‌ها چیست؟ ما با برخورداری از تکنسین‌ها و تعمیرکاران حرفه‌ای، به خوبی می‌دانیم کدام مشکلات در تلویزیون‌ها مرسوم است و امکان بروز آن وجود دارد. اگر دلتان نمی‌خواهد لذت تماشای برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را بخاطر مشکل در تلویزیونتان از دست بدهید، وقت را تلف نکنید و با ما همراه باشید تا برویم سر اصل مطلب. آیا تلویزیون Gplus شما روشن نمی‌شود؟ در صورتیکه تلویزیون شما روشن نمی‌شود، چک کنید پریز و یا محافظ برق مشکلی نداشته باشد. که نیاز است تلویزیون را به برق مستقیم وصل کنید تا متوجه شوید ایراد از محافظ بوده یا از تلویزیون.در صورتیکه به طور کلی برق وارد دستگاه نمی‌شود، دستگاه های جانبی مثل دی وی دی و … را قطع کنید و بررسی کنید که آن ها نیز برق دارند ؟چنانچه دستگاه روشن نشد درخواست تعمیرات تلویزیون جی پلاس خود را ثبت کنید تا تکنسین‌های متخصص ما در کم‌ترین زمان در محل برای تعمیرات مراجعه کنند.

شماره تماس ما : 09143176839 آقای خان محمدی

چرا تلویزیون جی پلاس مدام خاموش و روشن می‌شود؟

چرا تلویزیون جی پلاس مدام خاموش و روشن می‌شود؟ گاهی امکان دارد تلویزیون مدام خاموش و روشن شود. •برای بررسی این موضوع چک کنید که آیا دستگاه سر ساعت خاصی خاموش و روشن می‌شود؟ اگر سر ساعت خاصی است ممکن است تنظیمات تایمر انجام شده باشد .• چنانچه تلویزیون پشت سر هم خاموش و روشن می‌شود، ممکن است مربوط به برق باشد. •محافظ قطعی داشته باشد. پس حتما برق و محافظ تلویزیون را بررسی کنید. دستگاه های جانبی متصل به تلویزیون را نیز جدا کنید و چک کنید.• باتری را برای مدت زمانی خارج کنید، شاید کنترل پیغام اشتباه به تلویزیون صادر می‌کند.• چنانچه مربوط به این موارد نیست متخصصین ماهر و حرفه‌ای ما در تعمیرگاه مرکزی تبریز آماده خدمت رسانی به شما هستند و کافیست درخواست تعمیرات تلویزیون جی پلاس خود را ثبت کنید.

شماره تماس : 09143176839 آقای خان محمدی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

چت و تماس واتساپ
1
چت و تماس واتساپ
سلام
نیاز به راهنمایی دارید؟
تماس با ما