نمایندگی تعمیرات تلویزیون های الجی از صفر تا صد

تعمیرات تلویزیون سامسونگ و ال جی

تعمیرات تخصصی تلویزیون های LED ال جی:

تعمیرات تلویزیون تبریزدربردارنده تمامی خدمات تعمیر، تعویض برد است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در این مرکز به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی تمامی سرویس‌های مرتبط با تعمیر تلویزیون ال جی ، تلویزیون‌های ال ای دی، تلویزیون‌های هوشمند smartو پنل های led ,lcd همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی ال جی سرویس با دارا بودن چندین دهه تجربه در زمینه‌ی تعمیر قادر به ترمیم تمامی عیب ها و رفع مشکلات تلویزیون ال جی می‌باشند. یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون ال جی، امکان اعزام تکنسین تعمیر به منزل می‌باشد که در راستای رفاه حال مشتریان و هموطنان گرامی ایجاد شده است.

نمایندگی تعمیر تلویزیون LG

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون ال جی، به دو روش انجام می شود. روش اول مراجعه به نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی و تحویل تلویزیون به کارشناسان تعمیر تلویزیون LG است. در این روش تمامی عملیات مورد نیاز جهت سرویس و تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه انجام می شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون ال جی» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.
تعمیر تلویزیون ال جی چه در محل مورد نظر و چه در نمایندگی آن محصول، تفاوتی نداشته و هر دو سرویس به دست کارشناسان با تجربه و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ ترین دستگاه های روز انجام می‌پذیرند. جهت کسب رضایت و آسایش‌خاطر کاربران کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز، مشمول شش ماه گارانتی و ضمانت کتبی است.

تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد

این مشکل در تلویزیون های ال جی بسیار پیش می آید و دلایل متفاوتی دارد که ما هر کدام را به صورت کامل شرح می دهیم. معمولا نبودن تصویر این معنی را می دهد که قسمت مین برد دارد به درستی کار می کند و باید بقیه اجزا تلویزیون مورد بررسی قرار بگیرد. اولین مشکلی که در نبودن تصویر به وجود می آید خرابی بک لایت می باشد در واقع بک لایت نور زمینه پشت ال سی دی تلویزیون می باشد. صفحه تلویزیون های ال سی دی مانند آپارات سینما می باشد. که در صورت نبودن نور پشت آپارت هیچ تصویری نمی بیند. در واقع صفحه ال سی دی را می توان  یک آپارات داینامیک یا دیجیتال معرفی کرد. و با تابیدن نور به صفحه تصویر نمایان می شود.

تعمیر برد پاور تلویزیون، تعمیرات در محل

اینجا برای ما سوال پیش می آید که نبود تصویر چه ارتباطی به برد پاور دارد. لازم است بدانید که ولتاژ مورد نیاز بک لایت تلویزیون از برد پاور تامین می شود و در صورتی که قسمت خروجی ولت بک لایت خراب شده باشد تصویر تلویزیون قطع می شود ولی بقیه اجزا  به درستی کار خود را انجام می دهد. در واقع تشخیص اینکه خرابی از نور زمینه (لامپ های ال ای دی) یا پاور تلویزیون می باشد فقط توسط افراد متخصص قابل انجام است.

نبودن تصویر به علت خرابی برد تی کان

برد تیکان یا برد تصویر در صورتی که تلویزیون دارای نور زمینه باشد و تصویر به صورت سرمه ای دیده شود احتمال زیاد برد تیکان خراب شده است. وظیفه برد تیکان رساندن تصویر به پنل تلویزیون می باشد و هماهنگ کردن تصویر با سایز پنل می باشد. معمولا اگر تیکان دچار آب خوردگی نشود تعمیر می شود. البته بیشتر مواقع برد تیکان به علت آب خوردگی خراب  می شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

چت و تماس واتساپ
1
چت و تماس واتساپ
سلام
نیاز به راهنمایی دارید؟
تماس با ما