تعمیرات تلویزیون در تبریز

تعمیرات تلویزیون tcl

تعمیرات تلویزیون در تبریز 

خدمات  tabrizifix و تعمیرات تلویزیون در تبریز :

  • ایجاد لکه های تاریک در نقاط مختلف صفحه نمایش تلویزیون،تعمیرات بکلایت در تبریز  tabrizifix 
  • تعمیرات پنل تلویزیون در تبریز tabrizifix 
  •  علت ایجاد شدن آن و راه برطرف کردن آن یکی از ایراداتی است که این روزها تعداد زیادی از سوالات را شامل می شود. در ادامه به تشریح و بررسی علل و راه حل آن می پردازیم.

تعمیرات بکلایت تلویزیون

تعمیرات تلویزیون در تبریز

در عکس زیر نمونه یک مورد از خرابی لامپهای ال ای دی نشان داده شده که باعث ایجاد لکه تاریکی در تصویر تلویزیون خواهد شد.

در این حالت با توجه به پخش شدن ولتاژ کار لامپهای معیوب بین لامپهای سالم فشار بیشتری به آنها وارد می شود و زمینه برای خرابی زودتر آنها فراهم می شود پس بهتر است در هنگام مواجهه با این ایراد در اسرع وقت نسبت به تعمیر تلویزیون اقدام کنید.

  • خرابی بک لایت در تلویزیون های ال سی دی همانند ایراد مشروحه بالا در تلویزیون های ال سی دی هم اتفاق می افتد با این تفاوت که در تلویزیونهای ال سی دی همانطور که قبلا هم گفتیم بجای لامپهای ال ای دی از لامپهای فلورسنت استفاده شده است.
  • در این تلویزیونها با بالا رفتن عمر دستگاه و بیشتر در دستگاههایی که استفاده طولانی دارند گرمای لامپهای فلورسنت باعث زرد شدن لایه های سفید رنگ داخل دستگاه می شود که از بیرون بصورت لکه های تاریک دیده می شود.

تعمیرات پنل تلویزیون

تعمیرات تلویزیون در تبریز

تلویزیون شود خرابی بخش ماژور یا لیکوئید پنل است.

لکه های ابر مانندی که در این بخش منظور هدف ماست بیشتر بعلت بالا رفتن ساعت کاری تلویزیون ایجاد می شود و در واقع یکی از ایراداتی است که با تمام شدن عمر مفید پنل ایجاد می شود.

این لکه ها که با توجه به بالا بودن عمر دستگاههای مبتلا بسیاری از مواقع به خاک گرفتگی تشبیه می شوند راه درمانی غیر از تعویض پنل تلویزیون ندارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

چت و تماس واتساپ
1
چت و تماس واتساپ
سلام
نیاز به راهنمایی دارید؟
تماس با ما