تعمیرات تلویزیون

تعمیرات تلویزیون  یکی از اقدامات تخصصی مرکز تعمیرات مرکزی تبریز به شمار می رود که تمرکز ویژه ای روی آن گذاشته می شود. جمعی از دوره دیدگان متبحر در زمینه تعمیرات بخش های مختلف تلویزیون، با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، عهده دار این مسئولیت هستند. در جهت ارائه خدمات با کیفیت به کاربران این دستگاه، جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیری موجود در دنیا در واحد تعمیرات تلویزیون فراهم شده است.

از آنجا که تلویزیون دستگاهی بسیار پرکاربرد است و قطعات بسیاری در نحوه عملکرد آن تاثیرگذار هستند، همکاران ما نهایت دقت و تخصص خود را به کار می بندند تا تعیمرات این دستگاه را به شکل کامل و بدون نقص انجام دهند. برای دانستن جزئیات بیشتری در مورد این فرآیند، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

در این مقاله میخوانید:

  • نمایندگی تعمیر تلویزیون
  • تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل
  • تعمیر آبخوردگی تلویزیون
  • تعمیر پرش تصویر در تلویزیون
  • تعمیر فلت تلویزیون
  • تعمیر مشکل صدای تلویزیون
  • تعمیر مقاومت تلویزیون
  • تعمیر پاور تلویزیون
  • تعمیر برد تیکان تلویزیون
  • تعمیر بک لایت تلویزیون
  • سوالات متداول تعمیر تلویزیون
  • چرا تلویزیون روشن نمی شود؟
  • چرا صفحه نمایش تلویزیون کم نور شده است؟
  • چرا تصویر تلویزیون قطع و وصل می شود؟
  • چرا تصویر صفحه ی نمایش از بالا تاریک و روشن می شود؟
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون و واحدهای ارائه دهنده خدمات
  • اخبار تلویزیون
  • مقالات تعمیرات تلویزیون
  • معرفی تلویزیون های گوناگون
تعمیرات تلویزیون مرکزی تبریز

نمایندگی تعمیر تلویزیون

نمایندگی تعمیر تلویزیون با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد. اگر شما نیز دارنده یکی از تلویزیون های سامسونگ، سونی،ال جی،شارپ،مارشال،تی سی ال،اسنوا،صنام،ایکس ویژن،هایر،هایسنس، پاناسونیک و … هستید لیکن دستگاه شما به هر دلیل دچار اختلال و افت در عملکرد گشته است، می‌توانید با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید.

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می‌شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر تلویزیون در محل» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل

خدمات تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل یکی از خدمات اختصاصی و ویژه ای است که برای تامین رفاه بیشتر کاربران تدارک دیده شده است. بسیاری از کاربران تلویزیون های مختلف، امکان ارجاع تی وی خراب خود به مرکز تعمیراتی را ندارند. این کاربران می توانند به راحتی از خدمات تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل استفاده کنند. در این سرویس تنها با یک بار تماس کاربر و ثبت درخواست او، تعمیرکار مربوطه به محل اعزام می شود. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع تی وی ها به کمک سرویس تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل برطرف خواهد شد.

به این ترتیب کاربران دیگر دغدغه حمل و جابه جایی دستگاه را ندارند. در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی می کنند و بدون اینکه مجبور باشند، ریسک حمل و جابه جایی دستگاه را بپذیرند، تلویزیون خود را تعمیر می کنند. کیفیت خدمات رسانی در این سرویس هیچ تفاوتی با تعمیر در مرکز ندارد. تمام خدمات تضمین شده است و در نهایت به کاربر کارت تضمین کیفیت تعمیر ارائه می شود. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل تماس بگیرید.

تعمیر آبخوردگی تلویزیون

متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی، تعمیرکار شانس چندانی برای تعمیرات تلویزیون نخواهد داشت. البته در شرایطی که کاربر آگاهانه عمل کند و بلافاصله پس از آبخوردگی دستگاه، تلویزیون را خاموش کرده و به یکی از مراکز مجاز در حوزه تعمیر تلویزیون مراجعه کند، احتمال آنکه بتوان تعمیر آبخوردگی تلویزیون را با موفقیت به انجام رساند بالاست.

با این حال، در غالب موارد به دلیل بی‌توجهی کاربران، و عدم مراجعه زودهنگام به تعمیرگاه، تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، تنها با تعویض آن امکان امکان‌پذیر می‌گردد. (تعویض پنل تلویزیون نیز هزینه بالایی می‌طلبد –چیزی حدود 70درصد از هزینه خرید یک تلویزیون- از همین رو غالب کاربران، خرید یک تلویزیون نو را به تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون ترجیح می‌دهند). توصیه می‌شود برای تعمیر تلویزیون آب خورده به مراکزی مراجعه شود که از تجهیزات پیشرفته جهت این کار نظیر بندیگ ماشین برخوردار باشند.

تعمیر پرش تصویر در تلویزیون

پرش تصویر یکی از اشکالات نه چندان شایع پیش آمده در تلویزیون ها است. با بروز این اشکال، تصویر به نمایش در آمده توسط تلویزیون، یکنواختی و شفافیت خود را از دست داده و به نوعی آزاردهنده می‌گردد. اگر چه بروز این اشکال دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد، اما عمدتاً، پرش تصویر تلویزیون و جابجایی‌های ناگهانی تصویر بر روی مانیتور، به دلیل بروز اختلالاتی است که در پنل و ساختار آن صورت گرفته‌اند.

از این رو تشخیص دقیق علت پرش تصویر در تلویزیون نیاز به بررسی دقیق پنل دستگاه و تست عملکرد سایر قطعات آن توسط کارشناسان تعمیرات تلویزیون دارد. در هر حال، اگر شما کاربران گرامی نیز در طول روزهای اخیر متوجه وجود چنین اشکالی در تلویزیون مورد استفاده خود شده‌اید، می‌توانید به مرکز تعمیرات تلویزیون مراجعه کرده و اشکال پیش آمده را مرتفع سازید.

تعمیر پنل تلویزیون

یکی از علل بوجود آورنده اشکال در فلت تلویزیون آبخوردگی این بخش از دستگاه است. با ورود مایعات به این بخش از دستگاه (که در نقش یک ماده رسانا ظاهر می شوند) پین های فلت های های انتقال دهندۀ اطلاعات تصویر، که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند، دچار اتصالی می‌شوند و عملکرد این بخش را دچار اختلال می‌سازند. در صورتی که خرابی پیش آمده در فلت های تلویزیون به همین میزان باقی بماند، تعمیر آن با ترمیم برد آدرس و فلت های آبخورده امکان‌پذیر خواهد بود.

در غیراینصورت، یعنی در صورتی که خرابی پیش آمده به بخش‌های دیگر سرایت کرده باشد و منجر به خرابی خود فلت های، خطوط ارتباطی فلت های و آی سی پردازنده شود، تعمیرات تلویزیون دیگر امکان‌پذیر نیست و تنها راه باقی مانده تعویض فلت های پنل تلویزیون LED و LCD است. در صورت مشاهده اشکال در این بخش از دستگاه خود می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی را با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون و یا به صورت تعمیر در محل تلویزیون دریافت نمایید.

تعمیر مشکل صدای تلویزیون

اصلی‌ترین علت بروز اشکال در صدای تلویزیون، وجود ایراد در بخش مین برد دستگاه است. در صورتی که امکان تعمیر این قطعه و تعمیر صدای تلویزیون، وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد دستگاه تعویض می گردد. در صورتی که بررسی های کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون درستی عملکرد مین برد را تأیید نماید، سایر قطعات دستگاه نظیر پاور، بلندگو و … مورد آزمایش قرار می گیرند تا در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض گردند.

خوشبختانه غالب اشکالات پیش آمده در بخش صدای تلویزیون با اندک دستکاری قابل رفع هستند و چندان جدی به شمار نمی‌آیند. همانگونه که گفته شد، اصلی‌ترین علت بروز اشکال در صدای تلویزیون، وجود ایراد در بخش مین برد دستگاه است. در صورتی که امکان تعمیر این قطعه وتعمیر صدای تلویزیون،وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد دستگاه تعویض می گردد.

تعمیر مقاومت تلویزیون

مقاومت یکی از قطعات داخلی تلویزیون است که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت می کند. واحد اندازه گیری این قطعه اهم می باشد. به دلایل مختلف، مقاومت های یک تلویزیون ممکن است دچار مشکل شده و اندازه اهمی آنها کم یا زیاد شود. همچنین این قطعات ممکن است در مدار خود به خوبی کار نکرده و دچار قطعی گردند. در این صورت، احتمال سوختن مقاومت به شدت افزایش پیدا می کند.

اگر این قطعه دچار خرابی و یا سوختگی شود، در اغلب موارد باید تعویض گردد. در واقع تعمیرات مقاومت تلویزیون با جایگزینی این قطعه امکان پذیر است. آنچه در تعویض مقاومت باید مورد توجه قرار گیرد، تطابق اهم نمونه جایگزین شده با قطعه اصلی و نیز استفاده از نمونه اورجینال است. در صورت عدم رعایت هریک از این موارد، مشکلات تلویزیون کاملا حل نشده و زمینه برای بروز آسیب های جدی تر فراهم خواهد شد.

تعمیرات برد پاور تلویزیون

پاور در تلویزیون دارای خازن هایی است که اغلب پس از گذشت مدتی از شروع کار دستگاه، دچار خرابی و فرسودگی می شوند. نکته قابل ذکر این است که برای انجام تعمیرات تلویزیون در این مورد، نیاز به تعویض پاور است. البته اگر نواقص ترانزیستور باعث بروز مشکل در پاور باشد نیز تنها با تعویض این قطعه می توان به تعمیر پاور تلویزیون دست یافت. همچنین برد پاور نیز یکی از قطعاتی است که با تعویض آن می توان این قطعه مهم را ترمیم کرده و مشکلات آن را برطرف نمود. به هر ترتیب، هریک از بخش های پاور که دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد، اقدامات مربوط به آن باید در واحدی مجهزو توسط متخصصین کاربلد و حرفه ای انجام گردد.

همچنین چون بحث تعویض چند قطعه حساس مطرح است، استفاده از نمونه اورجینال و با کیفیت در صدر موارد قابل توجه در فرآیند تعمیر پاور تلویزیون قرار می گیرد. لازم به ذکر است که در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور، توجه ویژه ای به رعایت این نکات شده و کاربران می توانند محصول خود را با کیفیت روز اول تحویل بگیرند.

تعمیر برد تیکان تلویزیون

آبخوردگی تلویزیون، نوسانات برق و خرابی سایر قطعات تلویزیون همه از دلایل خرابی برد تیکان تلویزیون هستند اما برد تیکان چیست؟ درواقع برای اینکه تصاویر در تلویزیون نمایش داده شوند نیاز به همکاری مین برد و فلت ارتباط ‌دهنده است که این دو قطعه از طریق بردی به نام برد تیکان با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و موجب نمایش تصاویر در تلویزیون می‌شوند.

درصورتی که برد تیکان براساس عواملی که به آن‌ها اشاره کردیم دچار اختلال شود، ارتباط بین مین برد و فلت ارتباط دهنده از بین می‌رود از این‌رو مین برد نمی‌تواند هیچ تصویری را برای نمایش در تلویزیون به فلت ارتباط دهنده انتقال دهد. بنابراین هیچ تصویری در تلویزیون نمایش داده نمی‌شود. البته مشکل عدم نمایش تصویر در تلویزیون همیشه مختص خرابی برد تیکان نیست چراکه اکثر اوقات خرابی مین برد موجب بروز این مشکل می‌شود.

برد تیکان تلویزیون

تعمیر بک لایت تلویزیون

اگر تلویزیون شما صدا داشت اما تصویری ارائه نداد، باید به خرابی بک لایت آن توجه کنید. برای تعمیراین قطعه، لامپهای فلورسنت و مدارها و قطعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و بسته به نوع آسیب ایجاد شده، ترمیم یا تعویض می شوند. البته در نمونه های جدیدتر، تعمیر بک لایت تلویزیون نیازمند بررسی لامپ ال ای دی است؛ چرا که این مدل، جایگزین لامپ فلورسنت شده است.

نکته مهم در این مورد این است که به دلیل ظرافت فوق العاده بالای تعمیرات بک لایت و قطعات آن و احتمال ایجاد مشکلات جدی تر برای تلویزیون، بیشتر تعمیرکاران پنل دستگاه را به صورت کامل تعویض می کنند. از آنجا که تعویض پنل امری هزینه بر است، همکاران ما نهایت تلاش خود را برای تعمیر بک لایت تلویزیون به کار می بندند. اگر هیچ یک از روش ها در جهت رفع مشکلات این بخش موثر واقع نشد، تعویض پنل به عنوان آخرین راه حل در تعمیرات تلویزیون اجرایی می شود.

تعمیر،فروش و ارسال بکلایت به سراسر کشور

سوالات متداول تعمیر تلویزیون

پس از دریافت درخواستهای متعدد کاربران مبنی بر نیاز به حضور کارشناسان تعمیرات تلویزیون در محل یا منزل، مدیریت مرکز تعمیرات تلویزیون برآن شدند تا با تخصیص تیمی از زبده ترین مهندسان خویش به این کار، سرویس تعمیر در محل را به لیست خدمات ارائه شده در این مرکز بیافزاید. در حال حاضر این امکان فراهم گشته است تا پس از تماس تلفنی از سوی کاربر، کارشناسان تعمیرات تلویزیون به محل مورد نظر اعزام گشته و عملیات مورد نیاز را بر روی دستگاه معیوب پیاده سازند.

هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه تلویزیون خود، جستجوی‌های زمانبر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت. با بهره‌مندی از این سرویس تمامی خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون در منزل یا محل کار مشتری انجام می‌گیرد. شما کاربران گرامی می توانید تمامی سوالات و ابهامات خویش را با کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون در میان بگذارید و پس از دریافت مشاوره ها و راهنمایی های مورد نیاز نسبت به تعمیر دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه اقدام نمایید.

چرا تلویزیون روشن نمیشود؟

روشن نشدن دستگاه تلویزیون اتفاق بسیار متداولی می باشد که ممکن است پس از استفاده ی چند ساله از تلویزیون پدیدار شود. این مشکل، چندان ارتباطی به مدل و نوع برند سازنده ی سیستم نداشته و در اثر اختلالات سخت افزاری و یا تداخلات قطعات داخلی تلویزیونی به وجود می آید. در چنین شرایطی تنها راهکار بازیابی کارکرد تلویزیون توسط کاربران عادی، بررسی سلامت کابل اتصالی به منبع تغذیه است.

اگر رابط های اتصال به برق به درستی کار می نمایند، اما تلویزیون روشن نمی شود، تعمیر تلویزیون توسط تعمیرکاری حرفه ای امری ضروری برای استفاده ی دوباره از تلویزیون است. از اصلی ترین علل پیدایش معضل روشن نشدن تلویزیون، فرسودگی قطعات داخلی گوناگونی چون مین برد و یا برد پاور می باشد. نمایندگی تی وی مانیتور طی اعمال مراحل عیب یابی تخصصی تحت نظر کارشناسان مجرب خود کلیه ی خرابی های مرتبط با روشن نشدن تلویزیون را در مدت زمانی کوتاه رفع می نماید.

چرا صفحه نمایش تلویزیون کم نور شده است؟

۶۲۹۴۸ – ۰۲۱

تعمیرات تلویزیون

تعمیرات تلویزیون را می توان یکی از اقدامات تخصصی مرکز تعمیرات تی وی مانیتور به شمار می رود که تمرکز ویژه ای روی آن گذاشته می شود. جمعی از دوره دیدگان متبحر در زمینه تعمیرات بخش های مختلف تلویزیون، با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، عهده دار این مسئولیت هستند. در جهت ارائه خدمات با کیفیت به کاربران این دستگاه، جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیری موجود در دنیا در واحد تعمیرات تلویزیون فراهم شده است.

از آنجا که تلویزیون دستگاهی بسیار پرکاربرد است و قطعات بسیاری در نحوه عملکرد آن تاثیرگذار هستند، همکاران ما نهایت دقت و تخصص خود را به کار می بندند تا تعیمرات این دستگاه را به شکل کامل و بدون نقص انجام دهند. برای دانستن جزئیات بیشتری در مورد این فرآیند، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.3.7 / 5 ( 79 امتیاز )

نمایندگی تعمیر تلویزیون

نمایندگی تعمیر تلویزیون با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد. اگر شما نیز دارنده یکی از تلویزیون های سامسونگ، سونی، پاناسونیک و .. هستید لیکن دستگاه شما به هر دلیل دچار اختلال و افت در عملکرد گشته است، می‌توانید با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید.

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می‌شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر تلویزیون در محل» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

خدمات-نمایندگی-تعمیر-تلویزیون

تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل

خدمات تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل یکی از خدمات اختصاصی و ویژه ای است که برای تامین رفاه بیشتر کاربران تدارک دیده شده است. بسیاری از کاربران تلویزیون های مختلف، امکان ارجاع تی وی خراب خود به مرکز تعمیراتی را ندارند. این کاربران می توانند به راحتی از خدمات تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل استفاده کنند. در این سرویس تنها با یک بار تماس کاربر و ثبت درخواست او، تعمیرکار مربوطه به محل اعزام می شود. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع تی وی ها به کمک سرویس تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل برطرف خواهد شد.

به این ترتیب کاربران دیگر دغدغه حمل و جابه جایی دستگاه را ندارند. در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی می کنند و بدون اینکه مجبور باشند، ریسک حمل و جابه جایی دستگاه را بپذیرند، تلویزیون خود را تعمیر می کنند. کیفیت خدمات رسانی در این سرویس هیچ تفاوتی با تعمیر در مرکز ندارد. تمام خدمات تضمین شده است و در نهایت به کاربر کارت تضمین کیفیت تعمیر ارائه می شود. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل تماس بگیرید.

خدمات تعمیر تلویزیون

تعمیر آبخوردگی تلویزیون

متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی، تعمیرکار شانس چندانی برای تعمیرات تلویزیون نخواهد داشت. البته در شرایطی که کاربر آگاهانه عمل کند و بلافاصله پس از آبخوردگی دستگاه، تلویزیون را خاموش کرده و به یکی از مراکز مجاز در حوزه تعمیر تلویزیون مراجعه کند، احتمال آنکه بتوان تعمیر آبخوردگی تلویزیون را با موفقیت به انجام رساند بالاست.

با این حال، در غالب موارد به دلیل بی‌توجهی کاربران، و عدم مراجعه زودهنگام به تعمیرگاه، تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، تنها با تعویض آن امکان امکان‌پذیر می‌گردد. (تعویض پنل تلویزیون نیز هزینه بالایی می‌طلبد –چیزی حدود 70درصد از هزینه خرید یک تلویزیون- از همین رو غالب کاربران، خرید یک تلویزیون نو را به تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون ترجیح می‌دهند). توصیه می‌شود برای تعمیر تلویزیون آب خورده به مراکزی مراجعه شود که از تجهیزات پیشرفته جهت این کار نظیر بندیگ ماشین برخوردار باشند.

تعمیر پرش تصویر در تلویزیون

پرش تصویر یکی از اشکالات نه چندان شایع پیش آمده در تلویزیون ها است. با بروز این اشکال، تصویر به نمایش در آمده توسط تلویزیون، یکنواختی و شفافیت خود را از دست داده و به نوعی آزاردهنده می‌گردد. اگر چه بروز این اشکال دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد، اما عمدتاً، پرش تصویر تلویزیون و جابجایی‌های ناگهانی تصویر بر روی مانیتور، به دلیل بروز اختلالاتی است که در پنل و ساختار آن صورت گرفته‌اند.

از همین رو تشخیص دقیق علت پرش تصویر تلویزیون نیاز به بررسی دقیق پنل دستگاه و تست عملکرد سایر قطعات آن توسط کارشناسان تعمیرات تلویزیون دارد. در هر حال، اگر شما کاربران گرامی نیز در طول روزهای اخیر متوجه وجود چنین اشکالی در تلویزیون مورد استفاده خود شده‌اید، می‌توانید به مرکز تعمیرات تلویزیون مراجعه کرده و اشکال پیش آمده را مرتفع سازید.

تعمیر فلت تلویزیون

یکی از علل بوجود آورنده اشکال در فلت تلویزیون آبخوردگی این بخش از دستگاه است. با ورود مایعات به این بخش از دستگاه (که در نقش یک ماده رسانا ظاهر می شوند) پین های فلت های های انتقال دهندۀ اطلاعات تصویر، که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند، دچار اتصالی می‌شوند و عملکرد این بخش را دچار اختلال می‌سازند. در صورتی که خرابی پیش آمده در فلت های تلویزیون به همین میزان باقی بماند، تعمیر آن با ترمیم برد آدرس و فلت های آبخورده امکان‌پذیر خواهد بود.

در غیراینصورت، یعنی در صورتی که خرابی پیش آمده به بخش‌های دیگر سرایت کرده باشد و منجر به خرابی خود فلت های، خطوط ارتباطی فلت های و آی سی پردازنده شود، تعمیرات تلویزیون دیگر امکان‌پذیر نیست و تنها راه باقی مانده تعویض فلت های پنل تلویزیون LED و LCD است. در صورت مشاهده اشکال در این بخش از دستگاه خود می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی را با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون و یا به صورت تعمیر در محل تلویزیون دریافت نمایید.

تعمیر مشکل صدای تلویزیون

اصلی‌ترین علت بروز اشکال در صدای تلویزیون، وجود ایراد در بخش مین برد دستگاه است. در صورتی که امکان تعمیر این قطعه و تعمیر صدای تلویزیون، وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد دستگاه تعویض می گردد. در صورتی که بررسی های کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون درستی عملکرد مین برد را تأیید نماید، سایر قطعات دستگاه نظیر پاور، بلندگو و … مورد آزمایش قرار می گیرند تا در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض گردند.

خوشبختانه غالب اشکالات پیش آمده در بخش صدای تلویزیون با اندک دستکاری قابل رفع هستند و چندان جدی به شمار نمی‌آیند. همانگونه که گفته شد، اصلی‌ترین علت بروز اشکال در صدای تلویزیون، وجود ایراد در بخش مین برد دستگاه است. در صورتی که امکان تعمیر این قطعه و تعمیر صدای تلویزیون، وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد دستگاه تعویض می گردد.

تعمیر مقاومت تلویزیون

مقاومت یکی از قطعات داخلی تلویزیون است که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت می کند. واحد اندازه گیری این قطعه اهم می باشد. به دلایل مختلف، مقاومت های یک تلویزیون ممکن است دچار مشکل شده و اندازه اهمی آنها کم یا زیاد شود. همچنین این قطعات ممکن است در مدار خود به خوبی کار نکرده و دچار قطعی گردند. در این صورت، احتمال سوختن مقاومت به شدت افزایش پیدا می کند.

اگر این قطعه دچار خرابی و یا سوختگی شود، در اغلب موارد باید تعویض گردد. در واقع تعمیرات مقاومت تلویزیون با جایگزینی این قطعه امکان پذیر است. آنچه در تعویض مقاومت باید مورد توجه قرار گیرد، تطابق اهم نمونه جایگزین شده با قطعه اصلی و نیز استفاده از نمونه اورجینال است. در صورت عدم رعایت هریک از این موارد، مشکلات تلویزیون کاملا حل نشده و زمینه برای بروز آسیب های جدی تر فراهم خواهد شد.

تعمیر پاور تلویزیون

پاور در تلویزیون دارای خازن هایی است که اغلب پس از گذشت مدتی از شروع کار دستگاه، دچار خرابی و فرسودگی می شوند. نکته قابل ذکر این است که برای انجام تعمیرات تلویزیون در این مورد، نیاز به تعویض پاور است. البته اگر نواقص ترانزیستور باعث بروز مشکل در پاور باشد نیز تنها با تعویض این قطعه می توان به تعمیر پاور تلویزیون دست یافت. همچنین برد پاور نیز یکی از قطعاتی است که با تعویض آن می توان این قطعه مهم را ترمیم کرده و مشکلات آن را برطرف نمود. به هر ترتیب، هریک از بخش های پاور که دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد، اقدامات مربوط به آن باید در واحدی مجهزو توسط متخصصین کاربلد و حرفه ای انجام گردد.

همچنین چون بحث تعویض چند قطعه حساس مطرح است، استفاده از نمونه اورجینال و با کیفیت در صدر موارد قابل توجه در فرآیند تعمیر پاور تلویزیون قرار می گیرد. لازم به ذکر است که در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور، توجه ویژه ای به رعایت این نکات شده و کاربران می توانند محصول خود را با کیفیت روز اول تحویل بگیرند.

تعمیر برد تیکان تلویزیون

آبخوردگی تلویزیون، نوسانات برق و خرابی سایر قطعات تلویزیون همه از دلایل خرابی برد تیکان تلویزیون هستند اما برد تیکان چیست؟ درواقع برای اینکه تصاویر در تلویزیون نمایش داده شوند نیاز به همکاری مین برد و فلت ارتباط ‌دهنده است که این دو قطعه از طریق بردی به نام برد تیکان با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و موجب نمایش تصاویر در تلویزیون می‌شوند.

درصورتی که برد تیکان براساس عواملی که به آن‌ها اشاره کردیم دچار اختلال شود، ارتباط بین مین برد و فلت ارتباط دهنده از بین می‌رود از این‌رو مین برد نمی‌تواند هیچ تصویری را برای نمایش در تلویزیون به فلت ارتباط دهنده انتقال دهد. بنابراین هیچ تصویری در تلویزیون نمایش داده نمی‌شود. البته مشکل عدم نمایش تصویر در تلویزیون همیشه مختص خرابی برد تیکان نیست چراکه اکثر اوقات خرابی مین برد موجب بروز این مشکل می‌شود.

تعمیر بک لایت تلویزیون

اگر تلویزیون شما صدا داشت اما تصویری ارائه نداد، باید به خرابی بک لایت آن توجه کنید. برای تعمیراین قطعه، لامپهای فلورسنت و مدارها و قطعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و بسته به نوع آسیب ایجاد شده، ترمیم یا تعویض می شوند. البته در نمونه های جدیدتر، تعمیر بک لایت تلویزیون نیازمند بررسی لامپ ال ای دی است؛ چرا که این مدل، جایگزین لامپ فلورسنت شده است.

نکته مهم در این مورد این است که به دلیل ظرافت فوق العاده بالای تعمیرات بک لایت و قطعات آن و احتمال ایجاد مشکلات جدی تر برای تلویزیون، بیشتر تعمیرکاران پنل دستگاه را به صورت کامل تعویض می کنند. از آنجا که تعویض پنل امری هزینه بر است، همکاران ما نهایت تلاش خود را برای تعمیر بک لایت تلویزیون به کار می بندند. اگر هیچ یک از روش ها در جهت رفع مشکلات این بخش موثر واقع نشد، تعویض پنل به عنوان آخرین راه حل در تعمیرات تلویزیون اجرایی می شود.

سوالات متداول تعمیر تلویزیون

پس از دریافت درخواستهای متعدد کاربران مبنی بر نیاز به حضور کارشناسان تعمیرات تلویزیون در محل یا منزل، مدیریت مرکز تعمیرات تلویزیون برآن شدند تا با تخصیص تیمی از زبده ترین مهندسان خویش به این کار، سرویس تعمیر در محل را به لیست خدمات ارائه شده در این مرکز بیافزاید. در حال حاضر این امکان فراهم گشته است تا پس از تماس تلفنی از سوی کاربر، کارشناسان تعمیرات تلویزیون به محل مورد نظر اعزام گشته و عملیات مورد نیاز را بر روی دستگاه معیوب پیاده سازند.

هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه تلویزیون خود، جستجوی‌های زمانبر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت. با بهره‌مندی از این سرویس تمامی خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون در منزل یا محل کار مشتری انجام می‌گیرد. شما کاربران گرامی می توانید تمامی سوالات و ابهامات خویش را با کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون در میان بگذارید و پس از دریافت مشاوره ها و راهنمایی های مورد نیاز نسبت به تعمیر دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه اقدام نمایید.

چرا تلویزیون روشن نمی شود؟

روشن نشدن دستگاه تلویزیون اتفاق بسیار متداولی می باشد که ممکن است پس از استفاده ی چند ساله از تلویزیون پدیدار شود. این مشکل، چندان ارتباطی به مدل و نوع برند سازنده ی سیستم نداشته و در اثر اختلالات سخت افزاری و یا تداخلات قطعات داخلی تلویزیونی به وجود می آید. در چنین شرایطی تنها راهکار بازیابی کارکرد تلویزیون توسط کاربران عادی، بررسی سلامت کابل اتصالی به منبع تغذیه است.

اگر رابط های اتصال به برق به درستی کار می نمایند، اما تلویزیون روشن نمی شود، تعمیر تلویزیون توسط تعمیرکاری حرفه ای امری ضروری برای استفاده ی دوباره از تلویزیون است. از اصلی ترین علل پیدایش معضل روشن نشدن تلویزیون، فرسودگی قطعات داخلی گوناگونی چون مین برد و یا برد پاور می باشد. نمایندگی تی وی مانیتور طی اعمال مراحل عیب یابی تخصصی تحت نظر کارشناسان مجرب خود کلیه ی خرابی های مرتبط با روشن نشدن تلویزیون را در مدت زمانی کوتاه رفع می نماید.

چرا صفحه نمایش تلویزیون کم نور شده است؟

روشن ماندن تلویزیون در طولانی مدت اغلب اوقات به پیدایش مشکل کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون ختم می شود. در این راستا نمایندگی تی وی مانیتور در کنار شما بوده و تمامی مراحل تعمیر تلویزیون را مطابق با پارامترهای استاندارد برطرف می سازد. البته بهتر است پیش از اقدام برای تعمیر تلویزیون، تنظیمات مرتبط با نور دستگاه را بررسی کنید.

اگر تنظیمات در حالت نرمالی قرار دارند ولی شاهد نور بسیار کمی از صفحه ی تلویزیون هستید، مشکل از فسفر موجود در تلویزیون نشات می گیرد.  بی کیفیتی فسفر به کار رفته در تلویزیون می تواند عامل اصلی کم نور شدن صفحه ی دستگاه تلویزیون باشد. این فسفر، پس از استفاده ی چندین ساله از تلویزیون دچار کاهش کیفیت خواهد شد. با استفاده ی صحیح از تلویزیون می توان این موضوع را به تعویق انداخت.

چرا تصویر تلویزیون قطع و وصل میشود؟

مشکلات مختلفی در سخت افزار تلویزیون امکان دارد باعث قطع و وصل شدن تصویر دستگاه شوند. تعمیر تلویزیون در راستای قطع و وصل شدن تصویر نیازمند عیب یابی ریزبینانه ی تکنسین های ماهر است. به طور کلی قطع و وصل شدن تصویر در دو حالت اتفاق می افتد: یا اینکه تصویر به طور کلی قطع شده و مجدداً پس از چند ثانیه وصل می شود و یا اینکه قسمتی از تصویر به شدت تیره شده و تصویر ناپدید می شود.

این موضوع می تواند به دلیل خرابی قطعاتی مانند بک لایت، مین برد، پاور و یا خود پنل اتفاق افتاده باشد. در هر صورت اگر دستگاه شما همواره با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می کند، بهتر است برای رفع آن سریع تر دست به کار شده و با کارشناسان ما در نمایندگی تی وی مانیتور تماس حاصل فرمایید.

چرا تصویر صفحه ی نمایش از بالا تاریک و روشن می شود؟

بسیاری از کاربران تلویزیون های مختلف از بروز حالتی در این دستگاه شکایت دارند که بر حسب آن، تصویر از قسمت بالا تاریک و روشن می شود. این ایراد ارتباط مستقیمی با پنل داشته و در صورت تداوم عملکرد کلی تلویزیون را مختل می سازد. برای رفع این مورد از مشکلات رایج تلویزیون های امروزی ، باید پنل به صورت تخصصی ترمیم شود.

عمیر تلویزیون در راستای بازیابی پنل آن موضوع مهمی است که در گرو فرآیند تخصصی عیب یابی می باشد.  بروز هرگونه خطا در این میان می تواند این قطعه گران قیمت را به کلی از رده خارج نماید. نمایندگی تعمیر تلویزیون با استفاده از تجهیزات پیشرفته کلیه ی قسمت های پنل را با نهایت دقت بازیابی کرده و به همراه گارانتی کیفیت آن را تضمین می کند.چرا تلویزیون صدا داره اما تصویر نداره؟علت دیر روشن شدن تلویزیون چیه؟دلیل بهم ریختن رنگ تلویزیون چیه؟چطور تلویزیون رو تمیز کنیم که آسیب نبینه؟آیا میشه تلویزیون آبخورده رو تعمیر کرد؟دلیل سیاه شدن تصویر تلویزیون چیه؟

نمایندگی تعمیرات تلویزیون و واحدهای ارائه دهنده خدمات

مایندگی تعمیرات تلویزیون ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تلویزیون تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های تلویزیون را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در این مرکز به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد.تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و دربردارنده‌ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است.

در این مرکز  -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پانل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی تعمیرات تلویزیون با بهره مندی از سالها تجربه و تخصص در زمینه‌ تعمیر قادر به رفع غالب عیوب و اختلالاتی هستند که ممکن است به هر روی در تلویزیونها ایجاد شده باشند.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید و یا در صورت نیاز به سرویس تعمیر در محل تلویزیون از طریق یکی از راه های ذکر شده در وب سایت درخواست اعزام کارشناس را به محل مورد نظر خویش ثبت نمایید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات انواع تلویزیون در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار تلویزیون

۶۲۹۴۸ – ۰۲۱

تعمیرات تلویزیون

تعمیرات تلویزیون را می توان یکی از اقدامات تخصصی مرکز تعمیرات تی وی مانیتور به شمار می رود که تمرکز ویژه ای روی آن گذاشته می شود. جمعی از دوره دیدگان متبحر در زمینه تعمیرات بخش های مختلف تلویزیون، با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، عهده دار این مسئولیت هستند. در جهت ارائه خدمات با کیفیت به کاربران این دستگاه، جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیری موجود در دنیا در واحد تعمیرات تلویزیون فراهم شده است.

از آنجا که تلویزیون دستگاهی بسیار پرکاربرد است و قطعات بسیاری در نحوه عملکرد آن تاثیرگذار هستند، همکاران ما نهایت دقت و تخصص خود را به کار می بندند تا تعیمرات این دستگاه را به شکل کامل و بدون نقص انجام دهند. برای دانستن جزئیات بیشتری در مورد این فرآیند، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.3.7 / 5 ( 79 امتیاز )

نمایندگی تعمیر تلویزیون

نمایندگی تعمیر تلویزیون با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد. اگر شما نیز دارنده یکی از تلویزیون های سامسونگ، سونی، پاناسونیک و .. هستید لیکن دستگاه شما به هر دلیل دچار اختلال و افت در عملکرد گشته است، می‌توانید با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید.

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می‌شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر تلویزیون در محل» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل

خدمات تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل یکی از خدمات اختصاصی و ویژه ای است که برای تامین رفاه بیشتر کاربران تدارک دیده شده است. بسیاری از کاربران تلویزیون های مختلف، امکان ارجاع تی وی خراب خود به مرکز تعمیراتی را ندارند. این کاربران می توانند به راحتی از خدمات تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل استفاده کنند. در این سرویس تنها با یک بار تماس کاربر و ثبت درخواست او، تعمیرکار مربوطه به محل اعزام می شود. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع تی وی ها به کمک سرویس تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل برطرف خواهد شد.

به این ترتیب کاربران دیگر دغدغه حمل و جابه جایی دستگاه را ندارند. در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی می کنند و بدون اینکه مجبور باشند، ریسک حمل و جابه جایی دستگاه را بپذیرند، تلویزیون خود را تعمیر می کنند. کیفیت خدمات رسانی در این سرویس هیچ تفاوتی با تعمیر در مرکز ندارد. تمام خدمات تضمین شده است و در نهایت به کاربر کارت تضمین کیفیت تعمیر ارائه می شود. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل تماس بگیرید.

خدمات تعمیر تلویزیون

تعمیر آبخوردگی تلویزیون

متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی، تعمیرکار شانس چندانی برای تعمیرات تلویزیون نخواهد داشت. البته در شرایطی که کاربر آگاهانه عمل کند و بلافاصله پس از آبخوردگی دستگاه، تلویزیون را خاموش کرده و به یکی از مراکز مجاز در حوزه تعمیر تلویزیون مراجعه کند، احتمال آنکه بتوان تعمیر آبخوردگی تلویزیون را با موفقیت به انجام رساند بالاست.

با این حال، در غالب موارد به دلیل بی‌توجهی کاربران، و عدم مراجعه زودهنگام به تعمیرگاه، تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، تنها با تعویض آن امکان امکان‌پذیر می‌گردد. (تعویض پنل تلویزیون نیز هزینه بالایی می‌طلبد –چیزی حدود 70درصد از هزینه خرید یک تلویزیون- از همین رو غالب کاربران، خرید یک تلویزیون نو را به تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون ترجیح می‌دهند). توصیه می‌شود برای تعمیر تلویزیون آب خورده به مراکزی مراجعه شود که از تجهیزات پیشرفته جهت این کار نظیر بندیگ ماشین برخوردار باشند.

تعمیر پرش تصویر در تلویزیون

پرش تصویر یکی از اشکالات نه چندان شایع پیش آمده در تلویزیون ها است. با بروز این اشکال، تصویر به نمایش در آمده توسط تلویزیون، یکنواختی و شفافیت خود را از دست داده و به نوعی آزاردهنده می‌گردد. اگر چه بروز این اشکال دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد، اما عمدتاً، پرش تصویر تلویزیون و جابجایی‌های ناگهانی تصویر بر روی مانیتور، به دلیل بروز اختلالاتی است که در پنل و ساختار آن صورت گرفته‌اند.

از همین رو تشخیص دقیق علت پرش تصویر تلویزیون نیاز به بررسی دقیق پنل دستگاه و تست عملکرد سایر قطعات آن توسط کارشناسان تعمیرات تلویزیون دارد. در هر حال، اگر شما کاربران گرامی نیز در طول روزهای اخیر متوجه وجود چنین اشکالی در تلویزیون مورد استفاده خود شده‌اید، می‌توانید به مرکز تعمیرات تلویزیون مراجعه کرده و اشکال پیش آمده را مرتفع سازید.

تعمیر فلت تلویزیون

یکی از علل بوجود آورنده اشکال در فلت تلویزیون آبخوردگی این بخش از دستگاه است. با ورود مایعات به این بخش از دستگاه (که در نقش یک ماده رسانا ظاهر می شوند) پین های فلت های های انتقال دهندۀ اطلاعات تصویر، که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند، دچار اتصالی می‌شوند و عملکرد این بخش را دچار اختلال می‌سازند. در صورتی که خرابی پیش آمده در فلت های تلویزیون به همین میزان باقی بماند، تعمیر آن با ترمیم برد آدرس و فلت های آبخورده امکان‌پذیر خواهد بود.

در غیراینصورت، یعنی در صورتی که خرابی پیش آمده به بخش‌های دیگر سرایت کرده باشد و منجر به خرابی خود فلت های، خطوط ارتباطی فلت های و آی سی پردازنده شود، تعمیرات تلویزیون دیگر امکان‌پذیر نیست و تنها راه باقی مانده تعویض فلت های پنل تلویزیون LED و LCD است. در صورت مشاهده اشکال در این بخش از دستگاه خود می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی را با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون و یا به صورت تعمیر در محل تلویزیون دریافت نمایید.

تعمیر مشکل صدای تلویزیون

اصلی‌ترین علت بروز اشکال در صدای تلویزیون، وجود ایراد در بخش مین برد دستگاه است. در صورتی که امکان تعمیر این قطعه و تعمیر صدای تلویزیون، وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد دستگاه تعویض می گردد. در صورتی که بررسی های کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون درستی عملکرد مین برد را تأیید نماید، سایر قطعات دستگاه نظیر پاور، بلندگو و … مورد آزمایش قرار می گیرند تا در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض گردند.

خوشبختانه غالب اشکالات پیش آمده در بخش صدای تلویزیون با اندک دستکاری قابل رفع هستند و چندان جدی به شمار نمی‌آیند. همانگونه که گفته شد، اصلی‌ترین علت بروز اشکال در صدای تلویزیون، وجود ایراد در بخش مین برد دستگاه است. در صورتی که امکان تعمیر این قطعه و تعمیر صدای تلویزیون، وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد دستگاه تعویض می گردد.

تعمیر مقاومت تلویزیون

مقاومت یکی از قطعات داخلی تلویزیون است که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت می کند. واحد اندازه گیری این قطعه اهم می باشد. به دلایل مختلف، مقاومت های یک تلویزیون ممکن است دچار مشکل شده و اندازه اهمی آنها کم یا زیاد شود. همچنین این قطعات ممکن است در مدار خود به خوبی کار نکرده و دچار قطعی گردند. در این صورت، احتمال سوختن مقاومت به شدت افزایش پیدا می کند.

اگر این قطعه دچار خرابی و یا سوختگی شود، در اغلب موارد باید تعویض گردد. در واقع تعمیرات مقاومت تلویزیون با جایگزینی این قطعه امکان پذیر است. آنچه در تعویض مقاومت باید مورد توجه قرار گیرد، تطابق اهم نمونه جایگزین شده با قطعه اصلی و نیز استفاده از نمونه اورجینال است. در صورت عدم رعایت هریک از این موارد، مشکلات تلویزیون کاملا حل نشده و زمینه برای بروز آسیب های جدی تر فراهم خواهد شد.

تعمیر پاور تلویزیون

پاور در تلویزیون دارای خازن هایی است که اغلب پس از گذشت مدتی از شروع کار دستگاه، دچار خرابی و فرسودگی می شوند. نکته قابل ذکر این است که برای انجام تعمیرات تلویزیون در این مورد، نیاز به تعویض پاور است. البته اگر نواقص ترانزیستور باعث بروز مشکل در پاور باشد نیز تنها با تعویض این قطعه می توان به تعمیر پاور تلویزیون دست یافت. همچنین برد پاور نیز یکی از قطعاتی است که با تعویض آن می توان این قطعه مهم را ترمیم کرده و مشکلات آن را برطرف نمود. به هر ترتیب، هریک از بخش های پاور که دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد، اقدامات مربوط به آن باید در واحدی مجهزو توسط متخصصین کاربلد و حرفه ای انجام گردد.

همچنین چون بحث تعویض چند قطعه حساس مطرح است، استفاده از نمونه اورجینال و با کیفیت در صدر موارد قابل توجه در فرآیند تعمیر پاور تلویزیون قرار می گیرد. لازم به ذکر است که در مرکز تعمیرات تی وی مانیتور، توجه ویژه ای به رعایت این نکات شده و کاربران می توانند محصول خود را با کیفیت روز اول تحویل بگیرند.

تعمیر برد تیکان تلویزیون

آبخوردگی تلویزیون، نوسانات برق و خرابی سایر قطعات تلویزیون همه از دلایل خرابی برد تیکان تلویزیون هستند اما برد تیکان چیست؟ درواقع برای اینکه تصاویر در تلویزیون نمایش داده شوند نیاز به همکاری مین برد و فلت ارتباط ‌دهنده است که این دو قطعه از طریق بردی به نام برد تیکان با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و موجب نمایش تصاویر در تلویزیون می‌شوند.

درصورتی که برد تیکان براساس عواملی که به آن‌ها اشاره کردیم دچار اختلال شود، ارتباط بین مین برد و فلت ارتباط دهنده از بین می‌رود از این‌رو مین برد نمی‌تواند هیچ تصویری را برای نمایش در تلویزیون به فلت ارتباط دهنده انتقال دهد. بنابراین هیچ تصویری در تلویزیون نمایش داده نمی‌شود. البته مشکل عدم نمایش تصویر در تلویزیون همیشه مختص خرابی برد تیکان نیست چراکه اکثر اوقات خرابی مین برد موجب بروز این مشکل می‌شود.

تعمیر بک لایت تلویزیون

اگر تلویزیون شما صدا داشت اما تصویری ارائه نداد، باید به خرابی بک لایت آن توجه کنید. برای تعمیراین قطعه، لامپهای فلورسنت و مدارها و قطعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و بسته به نوع آسیب ایجاد شده، ترمیم یا تعویض می شوند. البته در نمونه های جدیدتر، تعمیر بک لایت تلویزیون نیازمند بررسی لامپ ال ای دی است؛ چرا که این مدل، جایگزین لامپ فلورسنت شده است.

نکته مهم در این مورد این است که به دلیل ظرافت فوق العاده بالای تعمیرات بک لایت و قطعات آن و احتمال ایجاد مشکلات جدی تر برای تلویزیون، بیشتر تعمیرکاران پنل دستگاه را به صورت کامل تعویض می کنند. از آنجا که تعویض پنل امری هزینه بر است، همکاران ما نهایت تلاش خود را برای تعمیر بک لایت تلویزیون به کار می بندند. اگر هیچ یک از روش ها در جهت رفع مشکلات این بخش موثر واقع نشد، تعویض پنل به عنوان آخرین راه حل در تعمیرات تلویزیون اجرایی می شود.

سوالات متداول تعمیر تلویزیون

پس از دریافت درخواستهای متعدد کاربران مبنی بر نیاز به حضور کارشناسان تعمیرات تلویزیون در محل یا منزل، مدیریت مرکز تعمیرات تلویزیون برآن شدند تا با تخصیص تیمی از زبده ترین مهندسان خویش به این کار، سرویس تعمیر در محل را به لیست خدمات ارائه شده در این مرکز بیافزاید. در حال حاضر این امکان فراهم گشته است تا پس از تماس تلفنی از سوی کاربر، کارشناسان تعمیرات تلویزیون به محل مورد نظر اعزام گشته و عملیات مورد نیاز را بر روی دستگاه معیوب پیاده سازند.

هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه تلویزیون خود، جستجوی‌های زمانبر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت. با بهره‌مندی از این سرویس تمامی خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون در منزل یا محل کار مشتری انجام می‌گیرد. شما کاربران گرامی می توانید تمامی سوالات و ابهامات خویش را با کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون در میان بگذارید و پس از دریافت مشاوره ها و راهنمایی های مورد نیاز نسبت به تعمیر دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه اقدام نمایید.

چرا تلویزیون روشن نمی شود؟

روشن نشدن دستگاه تلویزیون اتفاق بسیار متداولی می باشد که ممکن است پس از استفاده ی چند ساله از تلویزیون پدیدار شود. این مشکل، چندان ارتباطی به مدل و نوع برند سازنده ی سیستم نداشته و در اثر اختلالات سخت افزاری و یا تداخلات قطعات داخلی تلویزیونی به وجود می آید. در چنین شرایطی تنها راهکار بازیابی کارکرد تلویزیون توسط کاربران عادی، بررسی سلامت کابل اتصالی به منبع تغذیه است.

اگر رابط های اتصال به برق به درستی کار می نمایند، اما تلویزیون روشن نمی شود، تعمیر تلویزیون توسط تعمیرکاری حرفه ای امری ضروری برای استفاده ی دوباره از تلویزیون است. از اصلی ترین علل پیدایش معضل روشن نشدن تلویزیون، فرسودگی قطعات داخلی گوناگونی چون مین برد و یا برد پاور می باشد. نمایندگی تی وی مانیتور طی اعمال مراحل عیب یابی تخصصی تحت نظر کارشناسان مجرب خود کلیه ی خرابی های مرتبط با روشن نشدن تلویزیون را در مدت زمانی کوتاه رفع می نماید.

چرا صفحه نمایش تلویزیون کم نور شده است؟

روشن ماندن تلویزیون در طولانی مدت اغلب اوقات به پیدایش مشکل کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون ختم می شود. در این راستا نمایندگی تی وی مانیتور در کنار شما بوده و تمامی مراحل تعمیر تلویزیون را مطابق با پارامترهای استاندارد برطرف می سازد. البته بهتر است پیش از اقدام برای تعمیر تلویزیون، تنظیمات مرتبط با نور دستگاه را بررسی کنید.

اگر تنظیمات در حالت نرمالی قرار دارند ولی شاهد نور بسیار کمی از صفحه ی تلویزیون هستید، مشکل از فسفر موجود در تلویزیون نشات می گیرد.  بی کیفیتی فسفر به کار رفته در تلویزیون می تواند عامل اصلی کم نور شدن صفحه ی دستگاه تلویزیون باشد. این فسفر، پس از استفاده ی چندین ساله از تلویزیون دچار کاهش کیفیت خواهد شد. با استفاده ی صحیح از تلویزیون می توان این موضوع را به تعویق انداخت.

چرا تصویر تلویزیون قطع و وصل می شود؟

 مشکلات مختلفی در سخت افزار تلویزیون امکان دارد باعث قطع و وصل شدن تصویر دستگاه شوند. تعمیر تلویزیون در راستای قطع و وصل شدن تصویر نیازمند عیب یابی ریزبینانه ی تکنسین های ماهر است. به طور کلی قطع و وصل شدن تصویر در دو حالت اتفاق می افتد: یا اینکه تصویر به طور کلی قطع شده و مجدداً پس از چند ثانیه وصل می شود و یا اینکه قسمتی از تصویر به شدت تیره شده و تصویر ناپدید می شود.

این موضوع می تواند به دلیل خرابی قطعاتی مانند بک لایت، مین برد، پاور و یا خود پنل اتفاق افتاده باشد. در هر صورت اگر دستگاه شما همواره با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می کند، بهتر است برای رفع آن سریع تر دست به کار شده و با کارشناسان ما در نمایندگی تی وی مانیتور تماس حاصل فرمایید.

چرا تصویر صفحه ی نمایش از بالا تاریک و روشن می شود؟

بسیاری از کاربران تلویزیون های مختلف از بروز حالتی در این دستگاه شکایت دارند که بر حسب آن، تصویر از قسمت بالا تاریک و روشن می شود. این ایراد ارتباط مستقیمی با پنل داشته و در صورت تداوم عملکرد کلی تلویزیون را مختل می سازد. برای رفع این مورد از مشکلات رایج تلویزیون های امروزی ، باید پنل به صورت تخصصی ترمیم شود.

تعمیر تلویزیون در راستای بازیابی پنل آن موضوع مهمی است که در گرو فرآیند تخصصی عیب یابی می باشد.  بروز هرگونه خطا در این میان می تواند این قطعه گران قیمت را به کلی از رده خارج نماید. نمایندگی تعمیر تلویزیون با استفاده از تجهیزات پیشرفته کلیه ی قسمت های پنل را با نهایت دقت بازیابی کرده و به همراه گارانتی کیفیت آن را تضمین می کند.چرا تلویزیون صدا داره اما تصویر نداره؟علت دیر روشن شدن تلویزیون چیه؟دلیل بهم ریختن رنگ تلویزیون چیه؟چطور تلویزیون رو تمیز کنیم که آسیب نبینه؟آیا میشه تلویزیون آبخورده رو تعمیر کرد؟دلیل سیاه شدن تصویر تلویزیون چیه؟

تعمیر تلویزیون ال جی

ال جی برند باسابقه ای است که در طراحی و تولید انواع دستگاه های دیجیتال از جمله تلویزیون تبحر دارد. کیفیت ساخت بی نظیر تلویزیون های این برند رضایت کاربران و متقاضیان زیادی را به دنبال داشته است. تعمیر تلویزیون های ال جی با توجه به پرفروش بودن این محصول در بازارهای داخلی کشور، یکی از خدمات ضروری و مورد نیاز کاربران ال جی است.

ترمیم تلویزیون ال جی در صورتی که به دست کارشناسان فنی این حوزه و با بهره‌ وری از ابزارآلات روز دنیا انجام پذیرد، سبب بهبود و بازیابی کیفیت این دستگاه گشته و لذت تماشای تصاویری باکیفیت را برای کاربر فراهم می‌سازد. در این راستا نمایندگی تعمیرات تلویزیون مناسب ترین گزینه ی انتخابی است. کارشناسان حاضر در این نماینگی ضمن استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته قادر به ترمیم و تعمیر تمامی اشکالات احتمالی در تلویزیون‌های پلاسما، ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی  ال جی می‌باشند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تلویزیون دستگاه پر مصرفی است که معمولا بر اثر مواردی چون نوسانات برق، گرد و غبار، ضربه و … دچار مشکلات عملکردی بعضا جدی می شود. تاریک شدن بخشی از تصویر یا همه قسمت های آن، کمرنگ یا سیاه شدن نقاطی از تصویر، عدم پخش صحیح تصویر، قطع شدن سیگنال های پخش، روشن نشدن، ماندن روی لوگو و خاموشی ناگهانی دستگاه تلویزیون برخی از رایج ترین مشکلات تلویزیون های سامسونگ و سایر برندها محسوب می شوند.

نکته ای که در این میان حائز اهمیت است، نحوه ی عیب یابی در تعمیرات تلویزیون سامسونگ می باشد. اختلالات تلویزیون های مدرن و باکیفیت سامسونگ باید در محیطی تخصصی مورد بررسی قرار گیرند. تکنسین های ماهر نمایندگی تعمیرات تلویزیون طی مراحل ریزبینانه ی عیب یابی کلیه ی عیوب تی وی های سامسونگ را در سطح کیفی بالایی برطرف می سازند. فراموش نکنید که به تعویق انداختن فرآیند تعمیر تلویزیون می تواند موجب از کار افتادگی کامل دستگاه و افزایش چشم گیر هزینه های بازیابی شود.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون و واحدهای ارائه دهنده خدمات

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تلویزیون تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های تلویزیون را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در این مرکز به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. تعمیرات تخصصی تلویزیون در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و دربردارنده‌ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است.

در این مرکز  -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پانل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی تعمیرات تلویزیون با بهره مندی از سالها تجربه و تخصص در زمینه‌ تعمیر قادر به رفع غالب عیوب و اختلالاتی هستند که ممکن است به هر روی در تلویزیونها ایجاد شده باشند.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید و یا در صورت نیاز به سرویس تعمیر در محل تلویزیون از طریق یکی از راه های ذکر شده در وب سایت درخواست اعزام کارشناس را به محل مورد نظر خویش ثبت نمایید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات انواع تلویزیون در بخش زیر معرفی می گردند.

واحد تعمیرات مانیتور فوجیتسو

واحد تعمیرات مانیتور فوجیتسو

تعمیرات مانیتوراچ پی

تعمیرات مانیتوراچ پی

تعمیرات مانیتور سامسونگ

تعمیرات مانیتور سامسونگ

تعمیرات مانیتور لنوو

تعمیرات مانیتور لنوو

واحد تعمیرات تلویزیون توشیبا

واحد تعمیرات مانیتور ال جی

واحد تعمیرات مانیتور ایسوس

واحد تعمیرات مانیتور ایسوس

واحد تعمیرات مانیتور ایسر

واحد تعمیرات مانیتور ایسر

واحد تعمیرات مانیتور دل

واحد تعمیرات مانیتور دل

واحد تعمیرات مانیتور سونی

واحد تعمیرات مانیتور سونی

واحد تعمیرات مانیتور فوجیتسو

واحد تعمیرات مانیتور فوجیتسو

تعمیرات مانیتوراچ پی

تعمیرات مانیتوراچ پی

تعمیرات مانیتور سامسونگ

تعمیرات مانیتور سامسونگ

تعمیرات مانیتور لنوو

تعمیرات مانیتور لنوو

واحد تعمیرات تلویزیون توشیبا

واحد تعمیرات مانیتور ال جی

واحد تعمیرات مانیتور ایسوس

واحد تعمیرات مانیتور ایسوس

واحد تعمیرات مانیتور ایسر

واحد تعمیرات مانیتور ایسر

واحد تعمیرات مانیتور دل

واحد تعمیرات مانیتور دل

اخبار تلویزیون

وجود یک مرجع تخصصی در زمینه تعمیرات تلویزیون سبب میگردد تا هر یک از کاربران بی هیچ دغذغه و تشویشی نسبت به خرید دستگاه مورد نیاز خویش اقدام نمایند زیرا این اطمینان را دارند که درصورت بروز هرگونه نقص و خرابی در دستگاه، این امکان در مرجع تخصصی تعمیرات تلویزیون فراهم گشته است تا با اِعمال پاره ای از تعمیرات آن را، تعمیر و بازیابی کرد. مرکز تعمیرات تلویزیون با سالها تجربه و سابقه فعالیت در زمینه تعمیر و ترمیم قطعات آمادگی دارد تا تمامی مدلهای تلویزیون را در اسرع وقت و با قیمت مناسب تعمیر و ترمیم نماید.

کارشناسان این مرکز طی دوره‌های تخصصی و کارشناسی، با مدل‌های گوناگون تلویزیون‌ و عملکرد آن‌ها آشنا شده و پیشرفته ترین شیوه‌های تعمیر و اصلاح آنها را آموخته‌اند. بنابراین در صورت افت عملکرد دستگاه تلویزیون و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن، کافی است تا با نمایندگی تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان در زمینه تعمیر و اصلاح دستگاه خود بهره‌ ببرید.

کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون از زمان تعمیر تا اصلاح و راه‌اندازی مجدد دستگاه، با شما همراه خواهند بود.

مقالات تعمیرات تلویزیون

به یقین شما نیز با این سخن موافق خواهید بود که صرف حضور کارشناسان متخصص در یک مرکز تعمیر نمی‌تواند ضامن ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گردد؛ آنچه که در این میان مکمل حضور کارشناسان خواهد بود وجود ابزارآلات تخصصی است؛ ابزاری که برای کارشناسان، امکان پیشبرد عملیات تعمیر و کنترل سیستم‌ها را فراهم سازد.

مدیریت مرکز تعمیرات تلویزیون با علم به تمامی موارد مذکور، مجموعه‌ای از تخصصی ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو بخش –یعنی کارشناسان متخصص و ابزارآلات پیشرفته- موفق به رفع تمامی عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مرکز تعمیرات تلویزیون گشته است.

معرفی تلویزیون های گوناگون

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون جهت آشنایی شما کاربران گرامی با مدلهای گوناگون تلویزیون درصدد برآمده اند تا در این بخش پس از آنالیز و بررسی تلویزیون های هر برند به معرفی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن بپردازند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با جدیدترین مدلهای موجود در بازار آشنا شده و با کسب اطلاعات مرتبط با هر یک از آنها، دانش خود را در این زمینه به روزرسانی نمایید.

مطالعه این بخش به ویژه برای آندسته از کاربرانی که قصد خرید و تهیه تلویزیون را دارند می تواند مفید باشد زیرا به آنها در داشتن یک انتخاب آگاهانه و براساس خواست و نیازشان کمک خواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

چت و تماس واتساپ
1
چت و تماس واتساپ
سلام
نیاز به راهنمایی دارید؟
تماس با ما